reede, mai 14, 2010

Minu blogi

Juba viis aastat on minu asendamatuks kaaslaseks üks paks roheline kaustik. Sinna on kogutud minu meelisretseptid. Need on pärit minu emalt, sõpradelt, nn.virtuaalsetelt sõpradelt ja mõned ka minu enda tagasihoidlikud katsetused. Kui lapsed helistavad ja mingit retsepti küsivad, olen tihti sunnitud abi märkmikust otsima. Nüüd, kui meie pesamuna Hollandis platseerub, saadan talle retsepte meili teel. Aga maailm on arengus, nii et võtan oma eas ette julguse hakata oma märkmikku virtuaalselt pidama hakata. See on ka austusavaldus minu rohelise märkmiku vastu, mis kahjuks ei saa mind varsti enam teenida, kuna varuks on veel vaid paar vaba lehekülge.

1 kommentaar:

  1. Kallis ema, ootan juba Sinu imelisi retsepte... hirmsasti tahaks, et sa hetkel mu köögis midagi head mulle valmistaks! :)

    VastaKustuta